Sunday, July 31, 2016

How to plan a wedding: Your six-month guide


Здравейте,
Ето, че отминаха почти два месеца, от сватбата на дъщеря ни. 
За първи път подготвяхме сватба (с изключение на нашата преди 25 години, но тя не се брои:). 
Емоциите бяха толкова силни, а вълнението голямо...Трудно ми е да го опиша с думи.


Сякаш в един миг - и минало и настояще и бъдеще се преплетоха заедно. 
Едно простичко "Да", което променя всичко. 
Да - защото се обичахме преди четвърт век. 
Да - защото се обичаме сега... 
Да - защото ще продължаваме да се обичаме и занапред...
Да - защото имаме деца... 
Да - защото и те се обичат. 
Да- за да бъдат заедно!
Да - което носи радостни сълзи. 
Защото много рядко се случва да плачеш от щастие. 

Нооо, нека да започна по-отрано.
Преди  половин година :)
Един тефтер - планер, в който булката (демек Ани :) да си записва нещата и да планира сватбата.
Ани е много организирана и подредена. Хи-хи ... не прилича на мен!
Подготвя и изпипва нещата до най-малката подробност.
 Как да не се възхищава човек на такива хора ?
Младите си харесаха този шаблон с младоженци. Цветът - лилаво.

(съжалявам за лошото качество на снимката, но в бързината само това съм щракнала с телефона )
Някои от нещата вече сте виждали в предишните ми публикации, затова няма да обяснявам,
 а ще показвам повече снимки :)

Следва предложението за шаферките - около 5 месеца преди сватбата -
едни кутийки с бонбони.
Thanks, so much Sizzix!




И  ръчно правени цветя за ръцете на шаферките.
Ето тук показвам как ги направих. Шаблона е от стартовия пакет на Sizzix Big Shot Plus
B процеса на работа улесних нещата и залепих готови захарни тичинки :)))

и цветя за всички дами на сватбата

Ето ги шаферките и кумата


Поканите

и с кутиите
Как да не спомена едно прекрасно момиче, което ме вдъхнови за тези чудесни кутии.
Идеята си е нейна! Габи, много, ама много благодаря! 



Книга за пожелания - Кориците са готови.  
Веско (младоженеца:)  сам залепи дантелата и оформи кориците.
Той е завършил инженерен дизайн, а пък и това работи....
а аз все още не се наемам да правя корици :(




Табло за разпределение на гостите
Нушинка - идеята и вдъхновението за таблото са от теб!!! Много благодаря!



 Ех, как си личат професионалните снимки:)))

Номера за масите

Картички с имена на гостите и снимка на младоженците


Как направих възглавничката за пръстени може да видите ето тук
Отново за цветята използвах същия шаблон.


още украса

Закачалката е готова от Джъмбо, аз сложих само цветето.
Бутилката за шампанско и кутията ( също от Джъмбо) са напръскани с бял спрей.
Таткото на булката е майстор на боядисването със спрейове. Хи-хи!

и украсени химикалки

плик за паричен подарък

топери за тортата - шаблоните за буквите са на Сизикс


и тортата с украсените прибори

Роклята е дело на мама. 
Над 72 години е вече, има си своите  заболявания, и то тежки. :(
 С минимална пенсия е, но въобще не се предава...


Е, и аз имам своя принос - дизайна и зашиването на всичките  дантелени парченца по роклята е от мен.
Булото също го ших в последния момент :)
Цветя и украса - Stilezza Weddings - благодарим ви много!
 

Това са нашите младоженци!
Желая им много, много здраве, щастие и хубав семеен живот!

Благодаря на мама, сестра ми, на Габи, Иво и Веси - без вас просто нямаше да се справя! 
 На Роси - един невероятен човек, творец и приятел -  за това, че запечата тези толкова скъпи за нас моменти!

Мисия - изпълнена!
Сватбата - възможна! 
6 месеца стигат :)))

Това бяха сватбените ми спомени...
Чао от мен и благодаря, че се отбихте!










No comments:

Post a Comment